לייעוץ ראשוני מיידי

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין גירושין

    ירימי נתנאל
    ליווי הליכי גירושין וגישורים

    להתייעצות

    ברוכים הבאים לאתר דיני המשפחה

    אני שמח לארח אתכם באתר הבית שלי, ומזמין אתכם להתרשם משירותי משרד עו"ד מקצועי ובעל גישה ייחודית, המתמחה בתחום דיני משפחה מזה למעלה מ-20 שנה.

    במהלך השנים צברתי ניסיון עשיר וידע רב, ויצרתי קשרים אישיים בעולם המשפטי של דיני המשפחה. את כל אלה אני מעמיד לרשות לקוחותיי, כשטובתם ניצבת תמיד לנגד עיניי. התוצאה היא – הצלחות מוכחות בתיקי גירושין מורכבים, מלחמות משמורת ותיקי מעמד אישי סבוכים, מתוך שימת דגש על הקטנת העימות בין בני הזוג ככל האפשר.

    סגנון ההתנהלות המקצועי שלי מבוסס על נחישות ורגישות: נחישות חסרת פשרות להשיג למען לקוחותיי את המקסימום המגיע להם, לצד רגישות למצב המורכב ולשמירת כבוד הדדי.

    אתר זה נבנה עבורכם בצורה המותאמת לשלבים השונים של תהליך הגירושין, כך שתוכלו לקבל מידע רלוונטי עבורכם.

    המשך קריאה

    עורך דין גירושין מלווה אותכם
    לאורך הדרך - נישואין, גירושין ומשפחה

    החיים שאחרי

    בתהליך הגירושין

    גירושין במחלוקת

    גירושין בהסכמה

    לקראת פרידה

    ביחד

    לייעוץ ראשוני מיידי

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      הצלחה בתביעת גירושין כפי שהתפרסמה ב-YNET (08/2014)

      אשה שהגישה תביעת גירושין בבית הדין הרבני באמצעות עו"ד ירימי זכתה בגט ובדמי הכתובה ותוספת הכתובה, לאחר שהתברר יחסו המשפיל והמבזה של הבעל, ולאחר שהתגלה כי הוא מחזיק במחשבו האישי חומרים פדופיליים אף הוגש נגדו כתב אישום.

      גירושין

      אנו שומעים רבות על מלחמות המתנהלות בין זוגות כאשר הם מגיעים לבית המשפט. עם זאת, ההעדפה היא לעבור תהליך גירושין בצורה הטובה והרגועה ביותר שאפשר. לא חובה להיקלע למחלוקת בכל עניין ותתפלאו לגלות שיש עורכי דין שמעדיפים לפתור סכסוכים בצורה מאופקת ומתונה הרבה יותר. עורך הדין נתנאל ירימי נוקט גישה מפשרת ושקולה שמעדיפה את טובת הלקוח ותמיד מקדמת אותו למטרה מבלי להתפשר על האינטרסים שלו. ההליך יוכל להיות הרבה יותר פשוט בצורה כזאת.

      לקבל ייצוג מתאים בהליך גירושין

      עורך הדין שמייצג אתכם בהליך גירושין הוא זה שקובע במידה רבה את התוצאה של ההליך. רצוי לבחור אותו על פי גישתו והדרך שבה הוא רואה את התיק שלכם. במקרים אלו, מומלץ לשתף פעולה עם עורך דין נתנאל ירימי. עו"ד זה ייצג אתכם וילחם למענכם בדרך הטובה ביותר. כמו כן, הוא יביא לבית הדין את כל הידע והניסיון שלו בתחום זה וייעץ לכם כיצד להתקדם.

      עו"ד גירושין

      אנשים יכולים להתגרש בשתי דרכים, בהסכמה או שלא בהסכמה. אם עושים זאת בהסכמה זה בוודאי עדיף וחוסך ייסורים לאורך התהליך. אבל גם במקרה כזה עו"ד גירושין הוא האיש שצריך להתייעץ אתו לצורך קבלת הנחיות מתאימות. במקרים אלו, מומלץ לפנות אל עורך דין נתנאל ירימי. שיתוף פעולה מקצועי עם מומחה ישרת את האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר, ולכן מומלץ לקבוע עמו פגישת התייעצות על מנת להבין את אפשרויות הגירושין שעומדות לפניכם.

      להתגרש עם עו"ד גירושין מומחה

      רצוי מאוד לא להתגרש לבד ולא לנסח שום הסכם ללא ייעוץ של עו"ד גירושין, שכן הוא ייתן לכם את כל המידע שנחוץ לכם על זכויותיכם ועל מה שנכון עבורכם. במקרה של הסכמה עורך דין נתנאל ירימי יהיה זה שינסח את ההסכם, ובמקרה של מחלוקת הוא ייצג אתכם בדיונים ברשויות עד שיצליח להשיג בשבילכם את הסכם הגירושין הטוב ביותר.

      עורך דין גירושין מקצועי

      הליך גירושין הינו מורכב – בכך אין כל ספק. בהתאם, מומלץ לפנות אל עורך דין מקצועי; עורך דין גירושין שידבר בשפה שלכם, יבין מה אתם רוצים להשיג – ויבהיר לכם מה תוכלו להשיג ואיך להגיע לשם. את הפער בין המצוי לרצוי תוכלו לסגור בייעוץ מסור שמבוסס על ניסיון ושיקול דעת אצל עורך דין נתנאל ירימי. המטרה היא להגיע למצב שבו תוכלו להתגרש מבלי לוותר על זכויותיכם ומבלי לפגוע באינטרסים שלכם.

      כל מי שמתגרש יודע עד כמה חשובה תמיכתו של עורך דין לגירושין בתהליך כואב ומאתגר זה. בהתאם, אנשים הנמצאים בעיצומו של הליך גירושין אינם יכולים להישאר לבד מכל בחינה שהיא –ובעיקר בכל הקשור לייעוץ משפטי מקצועי ולהכוונה הנוגעת לזכויותיהם. הרי ככל שהמטענים הרגשיים כבדים יותר כך שיקול הדעת עלול להיות מעורפל בהרבה. לאור כל זאת, מוזמנים לפנות אל עורך דין נתנאל ירימי לצורך התייעצות ראשונית. כך, ניתן יהיה לבחון את המצב ולתכנן את הצעדים הבאים כראוי.

      מחפשים עורך דין המתמחה בתחום הגירושין?

      לנו, אנשי המקצוע של משרד נתנאל ירימי – עורך דין ניסיון רב בטיפול בתיקי גירושין ואנחנו מקפידים כי בנוסף לגישה המקצועית שלנו, כל אחד מלקוחות המשרד יזכה ליחס אישי ולליווי לכל אורכו של תהליך הגירושין.

      להתגרש בעזרת עורך דין לגירושין מומחה

      כאשר אתם מתחילים בתהליך הגירושין מומלץ מאוד לקחת עורך דין מומחה שילווה אתכם לא רק מקצועית, אלא גם יתמוך בכם ויסייע לכם לעבור את הגירושין מבלי להיפגע יתר על המידה. לאור כל זאת, הבחירה בעורך דין נתנאל ירימי הינה הנכונה שכן הוא ילחם עבורכם ולמענכם.

      גישה אמפתית בונה כל שלב של הגירושין

      גירושין עשויים להיות מצב רגשי טעון ועל מנת להתנהל במהלכו בצורה נכונה, מומלץ יהיה להיעזר בליווי משפטי מקצועי. מלבד הנושאים הרגילים שבהם מטפל עו"ד נתנאל ירימי הוא עוסק גם בהכנת הלקוחות שלו למצבים טעונים כאלה כדי לפתור באסרטיביות כל עיכוב בהליכים המשפטיים. לגירושין תוכלו להגיע הרבה יותר רגועים ושלמים עם עצמכם בדרך זו.

      עו"ד לענייני גירושין

      האם אתם יודעים כל מה שאתם צריכים לדעת על הגירושין שאתם עומדים לעבור, מהנתונים הטכניים ועד ההיבטים הנפשיים והרגשיים? כשאתם פונים לקבל ייעוץ אצל עו"ד גירושין כמו עו"ד נתנאל ירימי, הוא יבדוק בעבורכם את כל ההיבטים שאתם לא ידעתם עליהם, משום שגירושין הם תהליך ארוך. הכל יכול לקרות לכם והתפקיד של הייצוג המשפטי שלכם הוא לוודא שאתם מוכנים ומבינים לקראת מה אתם הולכים וכיצד להתמודד עם זה. זה חשוב לא פחות מאשר לדעת מה אמור עו"ד טוב לעשות למענכם מבחינה בירוקרטית ומשפטית. אתם צריכים מישהו שיש לו אוזן קשבת ועצה נבונה, ולא רק את המרץ והיכולת להגיש מסמכים בשמכם.

      מה חשוב לדעת על עו"ד גירושין?

      העבודה שהוא עושה למענכם כרוכה בניירת רבה ובהבנה של כל הדקויות שנוגעות לדיני אישות ולנהלים הרלוונטיים. אצלו תוכלו לקבל את כל המידע שנחוץ לכם כדי לפתוח תיק גירושין ולנהל אותו טוב יותר, אם הגעתם אליו באמצע ההליך. כשאתם מחליטים על פרידה ופירוק משפחה או כאשר כופים עליכם פירוק כזה, ישנם צעדים מעשיים רבים שנועדו להגן על הזכויות שלכם ושל ילדיכם, וזוהי העבודה החשובה ביותר של עו"ד שמייצג אתכם בתיק גירושין. בשלב ראשון יש לנקוט את כל הצעדים המעשיים ששומרים על הרכוש והזכויות שלכם. מיפוי ותיעוד הנכסים והחשבונות שלכם ושל בני הזוג חשובים מאוד כדי להבטיח לכם משאבים לחיים בעתיד כמו גם לצורך ניהול התהליך בצורה מיומנת.

      תמיכה ומתינות בהליכי גירושין

      בשלב השני של ייצוגכם על ידי עו"ד גירושין, יש גם היבטים אחרים שנוגעים לתמיכה ולניסיונות גישור ותיווך ביניכם שעשויים להניב תוצאות יפות יותר במקום מלחמה גלויה. זה בדיוק מה שעו"ד נתנאל ירימי יעדיף כאשר זה אפשרי. למצוא את השיטה המתונה יותר שאינה מעוררת התנגדות ואינה מערימה מכשולים על הלקוחות שלו בדרך לגט הנכסף. זוהי גישה אנושית שהופכת גירושין לסיפור אפשרי גם במחיר רגשי קל יותר ועם פחות טינה ומרירות. זה חשוב מאוד להצלחת כל תהליך שהוא בכלל, ובוודאי בזמן פירוק משפחה שחייב להיעשות ברגישות.

      עורך דין לגירושין

      כשאתם חושבים על פירוק המשפחה ומחפשים את הייעוץ המקצועי האמין ביותר עורך דין לגירושין אמר להיות לטובתה העליונה של המשפחה. יש לו ראייה כוללת שלוקחת בחשבון שמדובר בתקופה רגישה מאוד. זכרו שזה כולל לא רק רכוש וכספים, אלא גם ילדים ומשפחה ועליכם להתחשב בכולם. עו"ד נתנאל ירימי יעשה הכל כדי לגשר ולתווך ולהוביל אתכם בצורה הטובה ביותר לקראת הפרק הבא שלכם, בלי מלחמות מיותרות. אין סיבה להתפשר על מה שמגיע לכם בגירושין, אבל יש סיבה טובה מאוד לעשות את זה בצורה השקולה והמתנוה ביותר, כדי לגרום כמה שפחות פגיעה אמוציונלית בתקופה הכי קשה של חיי המשפחה שלכם.

      בחרו עורך דין לגירושין שמבין אתכם

       

      עורך דין שמבין אתכם הוא עורך דין שמשתמש ביכולותיו ובניסיונו המקצועי למצוא את הנקודות שבהן אפשר לגשר, להציע פתרון שמקובל על שני הצדדים מתוך הבנת הנפשות הפועלות. מה שמדריך את עו"ד נתנאל ירימי במשך שנים הוא לא רק הניסיון המקצועי שלו והידע בדיני אישות, אלא גם ההבנה העמוקה שלו בנפש האדם ובמה שמניע אותו, במיוחד במצבים טעונים כאלה. ביד רגישה ואכפתית הוא מנווט אתכם לאט לאט אל המוצא הנכון והרצוי לכם מהמצב ומוכיח לכם שיש דרך אחרת להתגרש בצורה הנכונה.

      לקבל תמיכה וייעוץ

      עורך הדין שלכם בענייני גירושין לא רק מייצג אתכם בבית המשפט אלא גם נותן לכם תמיכה וגיבוי מתוך אמפתיה והבנה למצבכם. עורך הדין נתנאל ירימי יודע שתקופה זו רגישה במיוחד, ולכן יש צורך בתמיכה נפשית ובעידוד ובגיבוי של הלקוחות שלו בדרך לגט, וזה קריטריון לא פחות חשוב לבחירת הייעוץ והייצוג המשפטי שלכם בהליך גירושין. אם יתאפשר ותרצו בכך, תוכלו לקבל גם שירותי גישור שהם חשובים מאוד גם כשמחליטים להתגרש וגם כשמנסים למנוע זאת.

      עו"ד גירושין – לעבוד עם עורך דין מומחה

      אנחנו יכולים לדבר די הרבה על חשיבותו של עו"ד גירושין מקצועי המתמחה בתחום מהבחינה המשפטית בהליך הגירושין, אבל, חשוב לנו הרבה יותר להעלות למודעות עניין אחר הקשור לעורכי הדין בתחום הגירושין – עניין המוסריות. לא נכביר כאן מילים על אתיקה ועל כללים הנוגעים לעורכי הדין ישירות, אלא נתמקד דווקא באפשרות כי עצות מקצועיות, הניתנות מפיו של איש מקצוע, אמנם, עשויות להקנות לכם (אולי) מספר נקודות זכות בהליכים המשפטיים, אבל, בשורה התחתונה, הן עלולות לפגוע בקשר שלכם עם הגרוש/ה. כתוצאה מכך, תפגענה גם בקשר שלכם עם ילדיכם המשותפים. למענה משפטי מקצועי, צרו קשר עם משרד נתנאל ירימי – עורך דין.

      לא כל האמצעים כשרים בגירושין!

      אנחנו, במשרד נתנאל ירימי – עורך דין, מאמינים בגירושין הוגנים שבהם, כל אחד משני הצדדים זכאי ומקבל את המגיע לו

      מקצועיות ויחס אישי

      משרד נתנאל ירימי – עורך דין הינו בעל ניסיון עשיר בטיפול בתיקי גירושין מסוגים שונים, וכל אחד מלקוחותינו זוכה לטיפול מקצועי אישי וצמוד, לכל אורך התהליך.

      עורך דין גירושין לעבודה מקצועית ויעילה

      כמו בכל תחום עיסוק אחר שאתם מכירים, יש עורך דין גירושין טוב שיעשה את עבודתו בצורה מקצועית ועדכנית, שולט בפסיקות החדשות, פועל מתוך זווית הראיה של טובת הילדים, ויש גם עורכי דין פחות מקצועיים. גם המחירים הנגבים על ידי עורכי הדין המתמחים בתחום הגירושין אינם אחידים, ועשויים לנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, בהתאם לאופי הטיפול בתיק, בניסיונו של עורך הדין ואף לפי המוניטין שלו בתחום. ישנם עורכי דין הגובים את שכר טרחתם מראש, וישנם אחרים, המחייבים את לקוחותיהם באופן מדורג, על פי המשימה / הטיפול שבוצע. כפי שניתן להבין, תחום המשפטים מלא וגדוש כיום בעורכי דין, שרבים מהם עוסקים בדיני משפחה בכלל, ובענייני גירושין בפרט. עם זאת, למענה משפטי מקצועי, פנו אל משרד נתנאל ירימי – עורך דין.

      עורך דין גירושין מומלץ

      בשנים האחרונות, כך לפחות על פי הפרסומים במדיות השונות, השתחררו בכל שנה לשוק אלפי עורכי דין, חלקם, בחרו לעסוק בדיני משפחה, בנישואין, גירושין, ירושות וכד'. לאור המספר העצום של עורכי הדין שקיים כיום, מציאת עורך דין גירושין מומלץ שילווה אתכם לאורך תהליך הגירושין הפכה למשימה מורכבת ומאתגרת יותר מבעבר. למענה משפטי מקצועי, פנו אל משרד נתנאל ירימי – עורך דין.

      עורך דין לגירושים

      בשנים האחרונות, כך לפחות על פי הפרסומים במדיות השונות, השתחררו בכל שנה לשוק אלפי עורכי דין, חלקם, בחרו לעסוק בדיני משפחה, בנישואין, גירושין, ירושות וכד'. לאור המספר העצום של עורכי הדין שקיים כיום, מציאת עורך דין גירושין מומלץ שילווה אתכם לאורך תהליך הגירושין הפכה למשימה מורכבת ומאתגרת יותר מבעבר. למענה משפטי מקצועי, פנו אל משרד נתנאל ירימי – עורך דין.

      כיום ניתן לבחור להתגרש אחרת בכל נקודה, גם לאחר פתיחת תיק. הליך גירושים בהסכמה, לדוגמא,  מחייב הרבה איפוק ומתינות כדי לא להיגרר לחילופי האשמות וכדי להניח לכל המכשולים הרגילים להיפתר על ידי מומחים. עו"ד נתנאל ירימי, שהינו עורך דין גירושין, ממליץ תמיד להיעזר בעורכי דין שהנטייה הטבעית שלהם היא גישור על פערים. התוצאה תהיה יעילה וקצרה הרבה יותר מאשר לחפש כל הזמן מעצורים לגירושין. גם אם לא אתם פתחתם בגירושים אתם יכולים למצוא דרך להצטרף בהסכמה.

      ביחד

      כדי למסד קשר בצורה אחראית ולהבטיח את עתיד בני הזוג, כדאי לדעת על מספר אפשרויות שעשויות למנוע בעיות מיותרות גם במקרה של פרידה, ולהתחיל את הקשר על בסיס של שקט וביטחון. הסכם ממון חלוקת רכוש שנצבר לפני הנישואין חושבים על נישואין אזרחיים? הסכם לכבוד הדדי – מסדירים מראש את עניין הגט וסיום הנישואין במקרה של התפרקות החבילה. לא חייבים להתגרש! בשנת 2012, שלושה מבין הזוגות שפנו למשרדנו כדי להתגרש הופנו לטיפול זוגי ובחרו בתהליך שיקום הקשר ביניהם, שנמשך עד היום. עו"ד ירימי מאמין שלפני שמחליטים להתגרש, יש לבדוק את כל הדרכים להישאר יחד, ותומך בכל ליבו בזוגות שבוחרים לנסות מחדש. יחידת הגישור במשרד נותנת אפשרות להתגבר על המשבר בטיפול זוגי או גישור, עם ליווי משפטי במידת הצורך.

      לקראת פרידה

      מסע הזוגיות הוא רב אתגרים, ולעמים בא הוא אל קיצו. פרידה היא מצב כואב, מבלבל, קשה. כשעולה אפשרות של פירוק המשפחה ישנם דברים רבים לתת עליהם את הדעת, וכדאי לעשות סדר בעניינים… חושבים על גירושין – קבלו מושג כללי וראשוני על תהליך הגירושין מה צריך לכלול הסכם גירושין? עילות לגירושין פרידה או טיפול זוגי? האם להישאר ביחד בשביל הילדים?

      גירושין בהסכמה

      גירושין באופן חברי ופשוט, בשיתוף פעולה, אינם דבר המובן מאליו, אך יחסכו לכם כסף וזמן רב וגם תסכול וכאבי לב. שאלות חשובות מהם גירושין בהסכמה ומה יתרונם? האם גם במצב זה נידרשת עזרת עורך דין … (בקרוב) כיצד להתכונן לגישור? מה עוד חשוב לדעת משמורת.

      גירושין במחלוקת

      כאשר רק אחד מבני הזוג מעוניין להתגרש, או שבני הזוג אינם מגיעים להסכמה, לעיתים מגיע הזמן להוריד את הכפפות ולהאבק על המגיע לכם. מומלץ לפנות לעורך דין מומחה לגירושין, בעל ניסיון, ידע והצלחות מוכחות, כדי לקבל את מירב הזכויות המגיעות. שאלות חשובות שיש להתייעץ לגביהן: – קיבלתי תביעת גירושין, מה עושים? – לאיזה בית דין לפנות ומתי? בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה , בכל אחד סיכוי שונה לקידום האינטרסים שלך – מירוץ הסמכויות. – הוגשה נגדי תביעת גירושין ואני לא רוצה להתגרש – האם ניתן לכפות גירושין? מה עוד חשוב לדעת על ההבדלים בחוק בין אמהות ואבות – חזקת הגיל הרך / מזונות אישה מסורבות גט.

      בתהליך הגירושין

      תהליך הגירושין עשוי לכלול מצבים שונים שמצריכים ידע וטיפול כדי להביא את בני הזוג לידי הסכם סופי והוגן, עם כמה שפחות נזק לשניהם ולילדים. חשוב להכיר את הסוגים השונים של המזונות – מזונות אישה / מזונות ילדים איך מתחלקת המשמורת על הילדים? (אפשרויות שונות) איך מתחלק הרכוש המשותף? (הרכוש שצברנו, פנסיה של אשתי, עסק של בן הזוג, דירה שבן הזוג ירש…) האם יש לי זכויות בנכסי קרירה של בן הזוג? (מוניטין, עסק…) חלוקת זכויות הפנסיה הם אני מחויב לשלם כתובה? הצד הרגשי איך לספר לילדים.

      החיים שאחרי

      גירושין הם פצע כואב ברקמת החיים. אך החיים ממשיכים ואיתם אפשרויות נוספות והתחלות חדשות ילדים לאחר הנישואין מחזיר גרושתו – נישאין בשנית לאחר הגירושין משפחה חד הורית.

      עורך דין גירושין - שאלות ותשובות

      מהי תביעה למשמורת ילדים?

      כבר בראשית הליכי הגירושין בין בני הזוג מתבקשת, כעניין ברור מאליו, הכרעה בשאלה בידי מי יוחזקו הילדים לאחר הפירוד בין הוריהם. כל אחד מההורים זכאי להגיש לבימ"ש למשפחה תביעת משמורת שבה הוא תובע כי הילדים יישארו בחזקתו ויתגוררו עמו לאחר הפירוד. בדרך כלל ימנה ביהמ"ש פקידת סעד לשם בדיקה ומתן חוות דעת בשאלה מי מבין ההורים הוא המתאים ביותר להיות ההורה המשמורן. במקרים המתאימים יוסיף ביהמ"ש וימנה מומחה בתחום בריאות הנפש לצורך ביצוע בחינה מעמיקה יותר של מסוגלותם ההורית של ההורים. יודגש כי בחוק גם קיימת קביעה כללית (הניתנת לסתירה), כי ילדים עד גיל 6 יהיו במשמורת האם. בדרך כלל, קובע ביהמ"ש כי הילדים המשותפים יהיו במשמורת האם למרות שיש מקרים יוצאי דופן שבהם יקבע ביהמ"ש כי הילדים יהיו בחזקת האב וזאת בדר"כ בעקבות חוות דעת חד משמעית של פקידת הסעד ו/או המומחה למסוגלות הורית.

      מהי סמכות מקבילה של בית הדין הרבני?

      כאמור הסמכות לדון בתביעות הנ"ל הנן בידי בימ"ש למשפחה. אולם, בתנאים מסויימים גם ביה"ד הרבני יכול לדון בתביעות אלה. במסגרת תביעה לגירושין המוגשת לביה"ד, ורק במסגרת תביעת לגירושין, ניתן לצרף ולכרוך את התביעות הנ"ל: משמורת ילדים, מזונות אשה ותביעות רכוש, ולהגישן כחלק מתביעת הגירושין לביה"ד הרבני. יודגש כי ישנם תנאים מקדמיים שצריכים להתקיים על מנת שביה"ד יהיה מוסמך לדון בתביעות המצורפות ובהם התנאי העיקרי שתביעת הגירושין וצירוף יתר התביעות נעשו מתוך רצון וכוונה אמיתיים להתגרש ולא רק ממניעים טקטיים ומוך רצון לרכוש יתרונות על פני בן הזוג האחר. עוד יודגש כי מזונות ילדים לא ניתנים לצירוף וכריכה לתביעת גירושין והם תמיד יהיו בסמכות ביהמ"ש למשפחה.

      מהי תביעה למזונות ילדים?

      כשקיים סכסוך בין בני זוג, זכאית האשה להגיש בכל עת לבימ"ש למשפחה תביעה נגד בעלה לתשלום למזונות ילדים. תביעה זו הנה תביעה לחייב את הבעל לשאת בכל ההוצאות הכרוכות בכלכלתם ובגידולם של הילדים והיא כוללת את כל הצרכים להם זקוקים הילדים החל ממזון, דרך לבוש, לימודים, בריאות, וכלה בדיור והוצאות החזקת דיור. ככלל, עפ"י החוק החל כיום על יהודים, חובת תשלום מזונות לילדים המשותפים, ככל שמדובר בצרכים הכרחיים, חלה באופן בלעדי על הבעל. יודגש כי קיימים מקרים ומצבים שבהם תחול על האם חובה להשתתף במזונות הילדים, כמו למשל במקרה שמדובר בילדים שמעל גיל 6 שנים, וכאשר האם עובדת ומשתכרת בשיעור שמעבר לנדרש לכיסוי צרכיה שלה.

      מהי תביעה לשיתוף וחלוקת רכוש?

      כל אחד מבני הזוג זכאי להגיש לביהמ"ש למשפחה תביעה לקבוע כי רכוש וזכויות מכל סוג שנצברו במשך שנות הנישואין ע"י בן הזוג השני הוא רכוש משותף ו/או במקרים המתאימים תביעה הפוכה, לקבוע כי רכוש מסויים אינו רכוש משותף (למשל רכוש שהגיע לבן הזוג בירושה). בתביעה זו ניתן גם לבקש לפרק את השיתוף ברכוש שבין בני הזוג ולחלקו ביניהם בין בדרך של מכירה בין בדרך אחרת של חלוקה.

      כיצד עוזר לכם עורך דין לגירושין?

      • אם אתם נמצאים רק בשלב הראשוני, שיחה מעמיקה עם עורך דין יכולה להבהיר לכם לא רק מהם השלבים המעשיים שעומדים בפניכם עד סוף הדרך, אלא גם על מה יש לשים דגש ומה חשוב להסדיר ולטפל בו במסגרת הסדר הגירושין. מדובר בתכנית התארגנות כללית מחויבת המציאות – גם כאשר אתם מחליטים לעשות את התהליך לבד.
      • עורך הדין מייצג אתכם מההתחלה – שלב אחר שלב, פותח אתכם תיק ברבנות או בבית משפט לענייני משפחה ומתחיל לנהל את כל ההיבטים הבירוקרטיים שנדרשים לצורך הגירושין. יש לנהל דיונים ולענות לזימונים לדיוני הגירושין באחת הערכאות.
      • ניהול המשא ומתן בשם בני הזוג עם עורכי הדין של הצד השני. בשלב זה מסכמים את כל הזכויות שלכם ומתחילים לגבש הסכם גירושין שיכלול את כל זכויותיכם, כדי להגיע לדיונים מוכנים בלי מחלוקות בענייני משמורת על הילדים, חלוקת רכוש וכספים מזונות ילדים.
      • במקרה של מחלוקות, עורכי הדין מנהלים את התהליך בדרך הכי טובה עבורכם. כך, למשל, במקרים בהם יש צורך בהוצאת צווים שונים שיבטיחו את המגיע לכם כמו גם במניעת התנכלות במקרה שהגירושין מסתבכים – תפקידו של עורך הדין הינו מכריע.

      מה צריך לדעת על גירושין לפני שעושים את הצעד?

      • לא חובה להתגרש. אכן, כשמגיעים לרגע זה הוא נראה בלתי הפיך. עם זאת, ישנם אנשי גישור ותיווך שיכולים לסייע לכם לא לשבור את הכלים. למעשה, עורך דין מגשר בעל ניסיון יוכל לעזור לזוגות להגיע לשלום בית, הן משום שזה אפשרי והן משום שבית הדין הרבני ידרוש מכם לנסות זאת בעצמכם בכל זאת בשלב ראשון.
      • גישור להסכם גירושין הוא השלב הבא שעושים כאשר לא מצליחים להגיע לשלום בית וחובה לסיים את הזוגיות. במקרה כזה הגישור יעזור לכם להגיע למצב של הסכם גירושין; הסכם אותו תוכלו לנסח מבלי שתריבו ותילחמו בבית המשפט, כאשר בבית הדין יעדיפו שלא תבזבזו את זמנם – ותגיעו לכך לפני כן. כך, מומלץ למצוא את עורך הדין הנכון כדי לחסוך מעצמכם הוצאות מיותרות, כעס ועיכובים שלא לצורך לקראת הפרק הבא בחייכם.
      • ייצוג של אחד מכם בהליך הגירושין הוא העבודה הבסיסית של עורך הדין והוא יעשה זאת בצורה שמשקפת כראוי את מצבכם ורצונותיכם. כמו כן, הוא יטפל בכל ההליכים בבית המשפט ובית הדין – וייעץ לכם לכל אורך הדרך.

      מה עושה למענכם עו"ד גירושין?

      • אם אתם נמצאים רק בתחילת התהליך וטרם דיברתם על זה, מומלץ ללכת לעורך דין ולהתייעץ כיצד לנהוג. זוהי החלטה כבדת משקל ויש לשקול את מלוא האפשרויות, להבין במה כרוך תהליך בהסכמה לעומת תהליך שלא בהסכמה, לסקור את כל הנושאים שתצטרכו ללבן ולהבין מהן ההשלכות של כל תהליך.
      • במקרה של גירושים בהסכמה עורך הדין שתפנו אליו בודק תחילה את מצבכם וההבנות אליהן הגעתם, מגיש בשמכם את כל הטפסים הנדרשים לצורך פתיחת תיק ומתחיל את התהליך בפועל במוסדות שמטפלים בכך רשמית. לאחר מכן, הוא יבנה את הסכם הגירושין על פי תנאי החיים שלכם ומה שמשותף לכם.
      • במקרה של גירושים שלא בהסכמה עורך הדין ייצג צד אחד בלבד – החל מרגע זה בכל הליך ובכל דיון בגירושין בבית המשפט או בבית הדין הרבני. כמו כן, הוא ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר בדיונים המשותפים עם הצד השני עד שתגיעו להסכמה ותוכלו להתגרש רשמית.
      • במקרה של התמשכות התהליכים ללא הכרעה הוא יעמוד לצדכם וייצג אתכם לכל אורך התקופה עד שתגיעו לשלב הגירושין עצמו.

      כיצד יעזור לכם עורך דין גירושין?

      • עורך דין שמבין לקראת מה אתם הולכים יכול לייעץ לכם עוד לפני כן. וזאת, כדי שתוכלו להתכונן לכל שלב ושלב כראוי.
      • במקרים שבהם זה אפשרי, הייעוץ שלו יוכל לעזור לכם להבין אם אתם בכלל חייבים להתגרש או שאפשר עדיין להציל את הנישואים שלכם. במקרה כזה עורך הדין יפנה אתכם לגישור לשלום בית. וזאת, כדי למנוע את התרחבות הקרע ולהציל את המשפחה. שלב זה מחייב הסכמה של בן הזוג – אך שווה ניסיון כדי לדעת שעשיתם כל מה שאפשר.
      • אם החלטתם להתגרש בכל זאת, הצעד הבא הוא לנסות להגיע לגירושין בהסכמה. זאת, תוך כדי גישור שיוביל להסכם גירושין מכובד שישרת את האינטרסים של שניכם. גישור כזה יכול להתנהל מול עורך הדין שלכם; היבט אשר יכול למנוע מכם קרבות מיותרים.
      • גירושין בהסכמה אבל בייצוג נפרד של שני הצדדים יכול להיות השירות הבא. אתם תוכלו לקבל ייצוג הוגן ושקול שיסייע לכם להתקדם לקראת הגירושין שלכם – תוך שמירה על קשר ידידותי בהמשך.
      • גירושין במחלוקת איננו הליך מומלץ. וזאת, לאור התמשכותו והסבל שהוא גורם לכל הצדדים. עם זאת, גם לאורך שלב זה תוכלו לקבל ייצוג ראוי לאינטרסים שלכם.

      גירושים בהסכמה בליווי של עורך דין גירושין מקצועי

      • בחירת עורך דין גירושין בתחילת הדרך נעשית לא רק לפי הידע המקצועי שלו אלא בעיקר לפי הגישה והכימיה שיש לכם עמו. אם אתם מבוצרים בעמדה שמגיע לכם הכל ולא תוותרו לעולם, עורכי הדין שלכם יהיו מוכנים לנהל למענכם מלחמה ממושכת, אולם דעו כי היא תהיה כואבת ויקרה, ולא בטוח שאחר כך תרגישו מנצחים.
      • הסכמה דורשת פשרות, ויתורים וגישור, עד הנקודה שבה אינכם יכולים להתפשר על האינטרסים שלכם. זו בדיוק הגישה של גישור לפני גירושין שהמדינה מעדיפה. בהליך זה ינסו למצות את פוטנציאל הגישור וההסכמה כדי שלא יקרה מצב שתצטרכו לנהל דיונים אין סופיים בבית המשפט לשווא. יש לא מעט נושאים שאפשר לנטרל בהם את המוקשים הרגשיים באמצעות מגשרים אמפתיים ואסרטיביים.
      • אבני הנגף של כל גירושים הן רכוש וילדים. את שניהם אפשר לעקוף ולפתור בעזרת רצון טוב וגישה יצירתית. כשעורכי הדין מכינים אתכם לקראת גירושין הם יצטרכו להכין אתכם גם נפשית לכך שמה שהשתנה לא יחזור לעולם להיות אותו דבר. אתם תצטרכו לשאול את עצמכם עד כמה אתם מוכנים להודות בכך ולהתקדם לשלב הבא. זה הסוד האמיתי לגירושין שפוגעים כמה שפחות בכל המעורבים.

      מה חשוב לדעת על גירושין?

      התהליך מתחלק להיבטים שונים, חלקם מעשיים פיננסיים ומשפטיים, וחלקם נפשיים וקשורים לתודעה של המתגרש והלקוח שנזקק לעורך הדין. את הצעדים המעשיים עושים בעזרת עורך הדין שלכם, כאשר יש להם כמה שלבים. השלבים הראשוניים הם הכנות לגירושין, כדי להבין מה עומד לרשותכם, מה אתם יודעים על הגירושין ומה יש להכין לקראת הגשת הבקשה ופתיחת התיק, וגם היכן – האם בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. הצעדים המעשיים כוללים גם הכנות כספיות הן לתשלומים לעורכי הדין שלכם, הן לאגרות שונות והן להוצאות נוספות שתצטרכו להוציא אם ההליכים יסתבכו ויהיו כרוכים בהתמשכות הדיונית בבית הדין. לכל זה יש להוסיף כמובן הוצאות מחיה בנפרד, וחלוקת ההוצאות על הילדים וסגירת קצוות נוספים שקשורים ברכוש המשותף. את הצפי להוצאות ולמה שחשוב לכם לדעת תוכלו לקבל בפגישת ייעוץ ראשונה אצל עורך דין, שגם יברר אתכם מהו מצבכם הייחודי.

      עורך דין מומלץ לגירושין

      לא קל לפרק משפחה אבל במידה ונאלצתם לעשות זאת, מומלץ יהיה להשלים את התהליך כמו שצריך מבלי להעמיס ולהעיק יותר מדי על הליך טעון ממילא. עורך הדין נתנאל ירימי מגיע בגישה של ניסיון להבין את שני הצדדים ולהגיע איתם למצב הנוח והטוב ביותר מבחינתם, מבלי להתפשר ולוותר על מה שמגיע ללקוחות.

      הגישה הזאת מאפשרת להתגרש בלי להילחם מלחמות מיותרות ובלי התמשכות הליכים בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. זה קורה משום שכל מה שניתן לפתור מחוץ לכותלי בית הדין נפתר בדרך אליו, כך שלא נותר אלא לחתום את הגירושין בגט ולהתחיל פרק חיים חדש.

      מה עורך דין לגירושין יכול לעשות למענכם?

      עורך דין מייצג אתכם אבל גם ינסה להגיע לפתרונות שאינם מחייבים דיונים והליכים בבית המשפט. כשאתם מחפשים את איש המקצוע שיגיד לכם ללא פשרות מה שנחוץ לכם לשמוע על התהליך שמחכה לכם, אבל יעודד אתכם ויתמוך בכם, אתם מחפשים מישהו שתוכלו לסמוך עליו.

      זו הסיבה שבמשרד זה מבהירים ללקוח מראש שהתהליך אינו פשוט אבל אפשר לעבור אותו בצורה הרבה יותר חיובית וקלה יחסית, אם עושים זאת נכון, מבינים את התמונה הכוללת ומחליטים לגשר וללכת זה לקראת זה כדי להיפרד בצורה נכונה.

      כל זה אינו אומר שאתם חייבים להתפשר על מה שמגיע לכם, אלא מבהיר שיש דרך לקבל גם וגם מבלי להוסיף מועקה ומטענים רגשיים לתהליך.

      עו"ד גירושין – לא, לא כל האמצעים כשרים!

      לעיתים, מפורשות או שלא מפורשות, עו"ד גירושין עלול להנחות את לקוחותיו לביצוע צעדים שעשויים להיות, לכאורה, כשרים, אבל הם מסריחים. למשל, לרוקן את חשבון הבנק המשותף טרם פתיחת הליכי הגירושין, להתלונן במשטרה תלונות שווא בנוגע לאלימות במשפחה ועוד כהנה וכהנה פעולות, שנועדו, מצד אחד, להפעיל לחץ על בן / בת הזוג כדי שייכנעו ויתנו לכם את כל מבוקשכם (גם אם, במקרים מסוימים, אינכם זכאים לו), ומצד שני, למרר את חייו או חייה ולשבור את רוחם.

      נכון, מרבית עו"ד גירושין ייעצו לכם בריש גלי להימנע מתרגילים מלוכלכים בסגנון אותם דברים שהזכרנו. אבל גם במקרים שבהם נדמה לכם שזה מה שנאמר לכם, זכרו, שאת המשחק המלוכלך הזה אתם משחקים מול מי שעד לא מזמן אהבתם מספיק כדי להקים משפחה ולהביא איתו יחד ילדים לעולם, אדם, שגם כיום חולק איתכם את ההורות על ילדיכם. וכל פגיעה בו, כמוה כפגיעה בילד שלכם. אנחנו רוצים להבהיר – אף אחד אינו מצפה מכם שתתקפלו או תוותרו על הזכויות המגיעות לכם כחוק, אנחנו רק מבקשים שתפעילו את שיקול הדעת הנדרש מכם כאנשים בוגרים, ותשחקו משחק הוגן, בדיוק כמו זה שהייתם מצפים מהצד השני לשחק מולכם.

      עורך דין גירושין – המקצועיות חשובה, הכימיה – לא פחות!

      לאחר שסיננתם מהרשימה שלכם את כל עורכי הדין שאינם מתמחים בטיפול בענייני גירושין, קבעו פגישה עם עורך דין גירושין שעליו קיבלתם המלצות מהימנות. לאחר שתשטחו בפניו את סיפורכם (אל תשכחו להביא גם מסמכים שאותם יבקשו מכם בזמן תיאום טלפוני של הפגישה), יינתן לכם הסבר כללי על מצבכם ותוצענה לכם דרכי פעולה אפשריות (לרוב – יותר מאחת). אבל, גם כאשר אתם עסוקים בהתרשמות ממקצועיותו של עורך דין גירושין שמולכם, הקשיבו והיו קשובים, בחנו אם יש ביניכם כימיה והאם דרכי הפעולה המוצעות לכם תואמות את אלה שלכם. למשל, לעיתים, קורה שלקוח פאסיבי נופל על עורך דין לוחמני ולהיפך, מה שעלול להתגלות, כבר בשלבים המוקדמים כחוסר התאמה מוחלט ובעייתי, שגם אם, מסיבה מסוימת, הוא יצליח להימשך מעבר לתחילת התהליך, הוא יעמיס עליכם נטל מיותר נוסף.

      במיוחד במקרים יוצאי הדופן (כדוגמת ילדים שהם בעלי צרכים מיוחדים, למשל), חשוב לוודא כי לעורך הדין ניסיון ספציפי בתחום, כדי לחסוך מעצמכם את זמן לימוד הנושא שעשוי להידרש לו.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן